fredag 14. oktober 2011

Klassefest

I morra skal jeg på klassefest. Det skal bli skikkelig artig. Det er 35 ÅR siden jeg startet min skolekarriere. Himmel og hav, det er virkelig så lenge siden. Ikke rart jeg føler med voksen.........
Først en tur på jobb, så festligheter. Vi starter på skolen kl 1600 og deretter er det bare gøy, til langt på natt. Tror vi blir 12 stykker og det er passe det. Noen ser en innimellom mens andre er det langt imellom en ser. lurer på om vi har forandret oss mye siden sist.Antagelig, eller ikke. Var jo et eksepsjonelt flott år å bli født på da. 1969 Året da livet startet.....Året da jeg ble født.. For en heldig verden som har meg, ha ha ha. Kommer tilbake med den store hendelsen når den har vært. Ha en riktig god helg til alle som skulle ramle innom bloggen min.
Tudeluu..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar