lørdag 28. juli 2012

Tannpirker

Hei igjen!

Har vært veldig stille på bloggen min i det siste. Det betyr ikke at jeg ikke har gjort noe men at jeg har drevet med andre ting er sikkert. Malt verandaen min, noen paller, bytta vinduer og verandadør. Nå mangler det bare at jeg får malt gulvet på verandaen. Skal jammen legge ut bilder når jeg er ferdig så dere kan se hvor bra det ble... Gleder meg kan du si.
Dette blir bare bra det til slutt. ;)

Scrappingen har vært kveldsarbeid. når Ida har lagt seg. Hun vil gjerne ha meg oppe til hun sovener,
 og det er bare helt i orden. Har laget mye men ikke alt har kommet på eteren enda. Men det kommer. Har et langtidsprosjekt, skal i bryllup i august. Får da virkelig håpe jeg får ordna det i tide. ( gjør nok det )

Over til LOèn under her.

Det er for sommerkonkurransen i www.Scrappeland.no

Oppgave nr 2.
en lift etter Lonely Scrabooker:


Her er min løsning på liften. Har fått tittelen

TANNPIRKER


Pappan min går alltid med en tannpirker, fyrstikk eller en pinne i munnen og den tok Ida etter han.
Litt morsomt for hun er en skikkelig bestefarjente.

Ønsker alle sammen en fantastisk høst.
Det har jo ikke akkurat vært noen sommer så høsten har begynt tidlig i år.
Og høsten er en vakker tid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar