søndag 1. januar 2012

Nytt år og nye muligheter

Så er det nye året kommet. Vi skriver 2012 og det blir nok et spennende år for meg og mange flere. Jeg starter året som singel og "eneboer" med 1 stykk nydelig barn.

Fortsette dette året som alle andre med min fantastiske livsfilosofi. Det ordner seg til slutt.
Og det gjør faktisk det.
Se alltid lyst på livet sa mor og far til meg. En flott strofe som vi alle bør leve etter.

Det har virkelig vært et spesielt år vi har vært igjennom med masse vann, terror og stormer som herjer. Et grusomt år som vi burde lære noe av. Det håper jeg at jeg har gjor ihvertfall.

Noe nyttårsforsett har jeg ikke for jeg klarer ikke å holde løftene til meg selv allikevel så da gjør jeg bare mitt ytterste for at livet mitt skal bli bra at jeg utvikler meg og mine talenter littegranne til. At min datter har det godt og at jeg har det godt. Være ærlig og redelig er en selvfølge. Være mot andre som jeg vil at de skal være mot meg. Stort bedre kan det ikke bli.     

Tror jeg.


GODT NYTTÅR TIL ALLE MINE VENNER OG DE SOM KANSKJE BLIR MINE VENNER I DETTE NYE ÅRET SOM KOMMER

1 kommentar: