lørdag 3. mars 2012

At the Zoo

At the Zoo i Sverige.
Jeg husker ikke hva dyreparken heter men den ligger i nærheten av Grebbestad og Smøgen.
Var veldig spennende med spesielt tigeren. Der Ida var der var tigeren. Gudskjelov for tykke glassvegger og god sikkerhet. Skummelt dyr og veldig mektig og flott.
Vil ikke møte den i real life.

Har brukt et gammelt papir som jeg har smørt noe gesso på og deretter sprayet med distress ink og glimmermist. farget også litt osteklut som jeg la ut under bildene og litt oppover i blomsterrekken. Jeg kuttet ut noe grener og la imellom.  Fant noen gamle klokkedeler og noen brads. Litt hyssing og noen sommerfugler(rub ons). Og til slutt farget jeg noen chipboards som jeg limte på.

Er med i







4 kommentarer:

  1. Dette kortet likte jeg! Så mye dill på det, jeg kan ikke skjønne overhode hvordan du får det til! du er en veldig kreativ sjel forstår jeg :-) Ha en riktig god søndag!

    SvarSlett
  2. Wooooow, denne var skikkelig flott tillaga, likte godt pyntingen din og dei flotte detaljane :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig LO! Flott løsning på skissa!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket :)

    SvarSlett
  4. En flott og kreativ LO du har laget, i fine fargekombinasjoner, som står så utrolig godt til bildene:)
    Har noe til deg i bloggen min.
    Ønsker deg en fin torsdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett